hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم| برنامه های آموزشی مجازی در دستور کار انجمن هنرهای تجسمی قرار بگیرد

قم| برنامه های آموزشی مجازی در دستور کار انجمن هنرهای تجسمی قرار بگیرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اجرای پروتکل های بهداشتی لازم است که برنامه های آموزشی مجازی در دستور کار انجمن هنرهای تجسمی قرار بگیرد.
 به گزارش رویداد ایران_قم ، سید موسی حسینی کاشانی در مراسم تجلیل از نفرات برتر دوسالانه نقاشان قم،با اشاره به وضعیت کنونی جامعه در مواجهه با ویروس کرونا عنوان کرد: با توجه به وضعیت قرمز در برخی از استان ها و تغییر رویکرد برنامه های فرهنگی و هنری شایسته است انجمن هنرهای تجسمی که همیشه پیشگام بوده است، در این امر نیز پویا باشد و نسبت به آموزش ها و برنامه های فرهنگی خود فعال باشد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ادامه داد: با توجه به کار خوب انجمن خوشنویسان در امر برگزاری کلاسهای آنلاین خوشنویسی در وضعیت اخیر کرونا، طبیعی است آموزش های هنری و رویکردهای فرهنگی نیز باید به روز باشد تا با توجه به محدودیت های اخیر و با کمک هنرمندان استان بتوانیم این دوره را پشت سر بگذاریم.
 وی افزود: با شرایط اخیر که باعث آسیب دیدن برنامه های فرهنگی و هنری شده است، اقداماتی در این زمینه آغاز شده است که به کمک هنرمندان بیاید و جلوی تضییع برخی از ضررهای وارد آمده بر بدنه فرهنگ و هنر را بگیرد.
حسینی کاشانی با اشاره به بیمه هنرمندان و بیمه کارا  که در خدمت اهالی فرهنگ و هنر است، ابراز کرد: هنرمندان استان با به کارگیری خدمات بیمه ای باید بتوانند از این خدمات استفاده کنند و موجبات جلوگیری از خسران به وجود آمده در امر فرهنگی و هنری را فراهم کند. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد